به صرف یک فنجان......چای یا شاید هم مغز
به صرف یک فنجان......چای یا شاید هم مغز
به نام نامی حضرت مادر فاطمه زهرا 
قالب وبلاگ

 من کاپیتالستم، پس هستم

حسن عباسی افزود: به جز حضرت سلیمان نبی که با اراده های گسترده الهی در دوره کوتاهی موفق به جنگ با "ربا" شده بود هیچ پیامبری در دوره نبوتش و هیچ امام معصومی این شرایط را نداشت که بتواند با ربا جنگ کند.
وی با بیان اینکه جنگ با صدام جنگ بین حق و باطل بود گفت: امروزه جنگ نظام سلطه، سیاسی و فرهنگی نیست. بلکه اقتصادی است. امروز وقتی سخن از مهندسی فرهنگی جمهوری اسلامی می کنیم این امر در مهندسی اقتصادی کشور نهفته است.
وی در این همایش تحت عنوان " من کاپیتالیستم، پس هستم"، در خصوص مواجهه جمهوری اسلامی با شقوق پدیده لیبرالیسم افزود: آنچه که در 30 سال گذشته در مواجهه و مهاجه با لیبرالیسم سیاسی گفته شد به پیروزی رسید. اما هرگاه هر فرد اصول گرا و حزب اللهی و متدینی به جنگ با لیبرالیسم اقتصادی رفت، به یک چهره لیبرال تبدیل شد.
وی همچنین گفت: متاسفانه جمهوری اسلامی در مواجهه با لیبرالیسم سیاسی و فرهنگی موفق بوده، اما در مواجهه با پدیده ای به نام لیبرالیسم اقتصادی شکست خورده است. جریان لیبرالیسم سیاسی و فرهنگی زیر سوال است. اما جریان لیبرالیسم اقتصادی در تارو پود و بند بند و سلول سلول جمهوری اسلامی ریشه دوانده است و کسی یارای مبارزه با آن را ندارد.
این استراتژیست ارشد مرکز بررسی های دکترینال، با بیان اینکه در کلام حضرت روح الله و مقام معظم رهبری، بارها و بارها بحث مبارزه با لیبرالیسم مطرح شده است، گفت: در نامه‌ای که امام (ره)برای عزل منتظری، از جانشین رهبری نوشتند مطرح کردند که نگرانی ایشان این است که منتظری کشور را به دست لیبرالیست‌ها خواهد داد و منتظری را که درجه فقاهتش بر هیچکس پوشیده نبود به خاطر طرد لیبرالیسم از صحنه کنار گذاشت.
وی همچنین افزود: مساله جنگ با خدا چیزی نیست که بانک مرکزی ادعا کند که اینگونه نیست و ما شورای فقهی داریم. کلمه بانک مترادف با رباست. این را پرفسور نایل فرگوسن که یک دانشمند یهودی آمریکایی است می گوید.
امروز پشت دولت اصولگرای احمدی نژاد، دکتر جمشید پژویان که به اقتصاد لیبرالی شهره است، قرار دارد. اصولگرایی یک پدیده لفاظی نیست! بانک در زبان لاتین به معنی "نیمکت " است و مترادف کلمه بانک، ربا است؛ اگر در سیاست ریزش‌ها بالا است و جوانان در خیابان‌ها ناهنجاری اخلاقی دارند به این دلیل است که اقتصاد ما لیبرالیستی است و لیبرالیسم سفره مردم را آلوده کرده است.
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک،‌ افزود: روزی که حسن باقری، جوان ریز نقش و 50 کیلویی 21 ساله برای آزادسازی خرمشهر فرماندهان ارشد نظامی کشور را تعلیم می داد؛ امروز هم همان روز است، که ما در مرحله طرح ریزی برای مبارزه و مواجهه با جریان یهود هستیم که نظام بانکی را به وجود آورده است که تماما مبتنی بر رباست و در حال جنگ مداوم با خداست.
جریان اقتصادی مخوف و مافیایی که در سی سال گذشته به طور خزنده و بی سروصدا نظام اقتصادی لیبرالی را به وسیله بانک در کشور نهادینه می کند، همان جریانی است که به جنگ با خدا رفته است.

نظام اقتصادی ما براساس اقتصاد یهود "پول مبنا"ست 
وی نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را نظامی صددرصد کاپیتالیستی و سرمایه داری دانست و تصریح کرد: با التقاط الفاظ بانکداری اسلامی این مشکل حل نمی‌شود. 
این استاد دانشگاه افزود:‌مفاهیم بانک اسلامی، فمنیسیم اسلامی، کمونیسم اسلامی مفاهیمی التقاطی هستند و مفهوم بانکداری اسلامی تنها به معنی جنگ با خدای اسلامی است!
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک سیستم ربوی در کشور را ریشه در اقتصاد پول مبنا دانست و ‌اظهار داشت: پارادیم موجود در اقتصاد جمهوری اسلامی ایران پول مبنا است، اقتصاد پول مبنا مبتنی بر 3 نهاد بانک، بورس و اوراق قرضه است و در جهان با این 3 نهاد یهود، نهادینه شده است.
این تحلیل‌گر مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه در اقتصاد جمهوری اسلامی ایران نیز اوراق قرضه، بورس و بانک یهودی وجود دارد گفت: یهود در این زمینه صاحب دکترین است و می گوید که به همه ربا بدهید و از کسی ربا نگیرید. به این ترتیب سازو کار بانکی را رقم زدند و دوم به همه وام و قرض بدهید و از هیچکس قرض نگیرید و به این ترتیب نظم اوراق قرضه را در جهان رقم زدند. 
غربی ها اعللام کرده اند که 70 تریلیون دلار، نزدیک دو برابر گردش مالی جهان اوراق قرضه وجود دارد. فروپاشی و ورشکستگی کامل360 بانک و وجود 700 تا 800 بانک در حال فرپاشی و ورشکستگی در نظام مالی جهان حاصل این دو دکترین در دو نهاد اوراق قرضه و بانک است. لذا اگر نظام اقتصادی جمهوری اسلامی را بر اساس این دو نهاد استوار کنیم به سرنوشت اقتصاد فعلی غرب که در حال فروپاشی است دچار می شویم.
وی در ادامه با توجه به بزرگداشت سوم خرداد و حماسه ای که حسن باقری رقم زدند، گفت: اگر امثال حسن باقری ها بودند خواندن کتابی را که به نسل جوان برای شناخت نظام مالی غرب توصیه می کردند، کتاب های سمبارت و ماکس وبر بود. نظر وبر این بود که اخلاق پروتستانی موجب افزایش سرمایه می‌شود که این دیدگاه خود را در کتاب "اخلاق پروتستانی و روح سرمایه داری " آورده است و این دیدگاه در دانشگاه‌های ما تدریس می‌شود در حالی که دیدگاه‌های سومبات که اعتقاد دیگری داشت و یهود را در سرمایه داری موثر می‌دانست و این چیزی است که در دانشگاه ما تدریس نمی‌شود.
وی با اشاره به مشکلات ناشی از تدریس علوم انسانی غرب در دانشگاه های ایران، افزود: از کف همین دانشکده حقوق و علوم سیاسی وبر شناسانی به وجود آمده‌ که برای نظام مشکل درست کرده‌اند؛ سعید حجاریان در این زمینه می گوید که دیدگاه پاتریمونیالیزم مارکس وبر ما را بیچاره کرد و به اینجا رساند.
این کارشناس مسایل فرهنگی در باب سیطره نظم بانکی و اقتصاد غرب بر کشور ما افزود: معماری جامعه ما 30 سال بعد از انقلاب زیر و رو شده و در هیچ شهری مشاهده نمی‌شود که زیباترین ساختمان برای بانک نباشد که بیش از هزار سال مساجد نگین معماری شهرها بوده اند و اکنون ساختمان بانک ها نگین معماری ما شده‌اند.
این استاد دانشگاه، در زمینه شناخت غرب عنوان کرد، چیزی که در دانشگاه ها درس نمی دهند این است که تمدن غرب به خاطر کو‍‍‍‍ژ‍یتو رنه دکارت، به خاطر دازاین هایدگر، چون هگل گفته است گایست، به خاطر نومن و فنومن کانت و یا کتاب ثروت ملل آدام اسمیت به غرب امروزی تبدیل نشده است و این آدرس غلطی است که در دانشگاه ها داده می شود؛ بلکه به خاطر سفر کریستوف کلمب که راه آمریکا را پیدا کرد، واسکودوگاما که دماغه امید نیک را دور زد و راه چپاول ملت ها را به غرب نشان داد و تاسمانی که استرالیا را فتح کرد و به خاطر سفر جهانگردانی چون مارکوپولو جلو رفته است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به دیدگاهی "نایل فرگوسن "گفت: وی در کتاب خود پدیده دولت‌های استعماری و دولت‌ مدرن را زاییده یهودی‌ها دانسته است.
وی با بیان اینکه تار و پود نظام اقتصادی که 700 سال است در جهان وجود دارد مبتنی بر ربا است گفت: وصل بودن به صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، وصل بودن به نظام ربوی و سرمایه داری است. 
وی اضافه کرد: مگر قرار نبود که حکومت دینی اقتصاد دینی رقم بزند ولی اکنون 80 درصد اقتصاد ما لیبرالیستی شده است. 
وی ادامه داد: مهندسی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران باید جای خود را به اقتصاد بدون پول مبنا بدهد و با توجه به اینکه قرآن روی مفهوم برکت تمرکز می‌کند باید اقتصاد برکت مبنا جایگزین اقتصاد پول مبنا شود. 
این تحلیل‌گر مسائل استراتژیک بیان داشت: نظام اقتصادی غرب در حال فروپاشی است و یک راه برایش نمانده و آن آغاز جنگ جهانی دیگری است تا دوباره شروع به بازسازی خود کند. 
حسن عباسی تحلیل‌گر مسائل استراتژیک با اشاره به وضعیت بحرانی اقتصاد آمریکا گفت: وب سایت www.usdebtclock.org که ایالات متحده آمریکا آن را برای گزارش لحظه به لحظه آخرین وضعیت بدهی خود طراحی کرده، نشان می‌دهد که این کشور نزدیک به 14.5 تریلیون دلار بدهی دارد که این میزان برابر یک سوم گردش مالی جهان در سال است. 
وی در ادامه با بیان اینکه مطمئن باشید بحران اقتصادی ایجاد شده در جهان، سراغ ما نیز خواهد آمد، گفت: زمانی تحول در نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران شروع می‌شود که اقتصاد پول مبنا، جای خود را به اقتصاد برکت مبنا بدهد

 


نظرات شما عزیزان:

آوای خسته (هانیه)
ساعت1:09---9 خرداد 1390
بلاخره یکی یه حرفه درست حسابی راجع به بانک و ربا خواریش زد.

اجازه هست این مطلب رو کپی کنمو تو وبلاگم بذارم؟؟؟
پاسخ:البته ...سخنرانی دکتر عباسیه...به من چه؟؟؟از خودش اجازه بگیر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, ] [ 1:48 ] [ حسین نظری ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

امروز که این را می نویسم دقیقا 19 سال و 5 ماه و 6 روز از اولین اتفاق مهم زندگی ام می گذرد.درباره کودکی ام اینطور آمده: بسیار آرام و کم سر و صدا و در عین حال مارموز بود ..پس از اینکه برادر کوچکش که 2سال دیر تر از او مهم ترین اتفاق زندگی اش رخ داد به دنیا آمد ،همه فکر می کردند شدیدا مریض است چون خیلی شیر می خورد بعدها فهمیدند تا مدت ها شیشه شیرش را یواشکی از دهان برادر کوچکش در می آورد و می خورد و خالی اش را در دهانش می گذاشت و قص علی هذا. همین طور که می خوردم و بزرگ می شدم اتفاقات گوناگونی برایم رخ داد از جمله :دو بیماری شدید که اولی مرا تا پای مرگ برد و دومی هم یک ماه خانه نشینم کرد. تا به خود آمدم تحصیلات ابتدایی ام را به پایان رساندم و با درس نخواندن بسیار به درجه شاگرد ممتازی نایل شدم سپس در مدرسه راهنمایی توحید درس نخواندم و دست آخر در دبیرستان امام حسین(ع).تصور کنید آدمی از ابتدا در جوی های شهرک ولیعصر(عج) و یافت آباد راه خانه تا مدرسه را شنا کند و آخر سر از عبدل آباد و نازی آباد و شهر ری در بیاورد. وقتی به او بگویند برو دانشگاه ،پیش عده ای که بیشترشان با ادعاهای عجیب و خیلی باکلاس رفتار می کنند تازه ، کشاورزی نخوان چه حالی می شود.من که همیشه راه خانه تا مدرسه ام که 20 دقیقه بیش نبود را با سرویس می رفتم حال باید بروم کرج و در دانشگاه امام خمینی درس نخوانم.(که نمیروم و نمی خوانم.).حال شما و وبلاگ من.یه لطفی کنید یا نخونید یا هر مطلبی که میخونید رو نظر بگذارید.یاعلی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باتوم مجازی و آدرس hamavard70.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
فروش بک لینک